quest.nl

Compleet vernieuwde site.
quest.nl

Op 10 februari 2009 is een compleet vernieuwde site gelanceerd, met de QQ Test. De lancering van de QQ test is de kick off geweest van de nieuwe website met community die gebouwd is op het WLCP. Het “White Labelled Community Platform” is door G+J Internationaal ontwikkeld als uitwisselbaar platform voor alle online titels van G+J Worldwide. G+J positioneert zichzelf hiermee als vernieuwde en vooruitstrevende uitgever, om naast print ook op internet de grootste uitgever van Europa te worden.
quest.nl
De Quest QQ Test is een meervoudige intelligentietest die 7 intelligenties meet, waaronder muzikaliteit, fijnmotoriek en mensenkennis. Doordat de test geijkt is door onderzoeksbureau TNS-NIPO kunnen gebruikers hun scores vergelijken met de gemiddelde Nederlander.

 

qq test
Quest biedt ‘braintainment’: een spannende, humoristische en verrassende kijk op de wereld van geschiedenis, mens&lichaam, psychologie, techniek, natuur, misdaad, sport en wetenschap. Quest bestaat nu 5 jaar en heeft zich in die jaren ontwikkeld tot meest gelezen maandblad van Nederland. Waar Quest begonnen is als tijdschrift, is Quest nu een merk met vele succesvolle producten die het Quest-merk dragen: scheurkalenders, games, boeken, dvd’s en natuurlijk de website quest.nl

Doelgroep(en)
Mannen & vrouwen, alle leeftijden, alle opleidingsniveaus, kortom: iedereen.
qq test
quest.nl

Andere projecten van Xmedia Services: